A. PRZYMUS WZAJEMNY I
przymusy tego typu są przymusami podwójnymi z dwoma kartami prowadzącymi,
a w grze są tylko trzy kolory
p. Ax
c. xx
k.----
t. ----
N
p. Kx p. Dx
c. Kx c. ----
k. ---- W E k. Kx
t. ---- t. ----
S
p. x
c. A
k. Ax
t. -----
Najpierw as kier zmusza gracza E do zrzucenia pika, potem as karo ustawia w przymusie W
B. PRZYMUS WZAJEMNY II
p. AKx
c. x
k.x
t. ----
N
p. Wxx p. Dxx
c. Kx c. ----
k. ---- W E k. Kx
t. ---- t. ----
S
p. x
c. Ax
k. Ax
t. -----
Najpierw as kier zmusza gracza E do zrzucenia pika, potem as karo ustawia w przymusie W
C. PRZYMUS WZAJEMNY III
p. x
c. AKx
k. x
t. ----
N
p. Kx p. Dx
c. DWx c. ----
k. ---- W E k. KDx
t. ---- t. ----
S
p. Ax
c. x
k. Ax
t. -----
Najpierw as karo zmusza gracza W do zrzucenia pika, potem as i król kier ustawia w przymusie W.
D. PRZYMUS WZAJEMNY IV
p. Kx
c. Axx
k.----
t. ----
N
p. Wxx p. Dxx
c. KD c. ----
k. ---- W E k. KD
t. ---- t. ----
S
p. Axx
c. ----
k. Ax
t. -----
Najpierw as karo zmusza gracza W do zrzucenia pika, potem dojście pikiem do stołu i as kier ustawia w przymusie E.