A. PRZYMUS SZEŚCIOKĄTNY IMPASOWY
p. AW
c. x
k. D
t.----
N
p. Dx p. K
c. K c. Dx
k. A W E k. K
t. ---- t. ----
S
p. x
c. AW
k. ----
t. A
As trefl ustawia gracza W w przymusie, bez straty lewy może on zrzucić jedynie karo, ale wtedy (ze stołu kier) gracz E jest w przymusie.
B. PRZYMUS SZEŚCIOKĄTNY ZDERZENIOWY
p. Ax
c. Ax
k. ----
t. x
N
p. K p. Wx
c. Wx c. K
k. Kx W E k. Dx
t. ---- t. ----
S
p. D
c. D
k. Ax
t. A
As trefl ustawia w przymusie obydwóch obrońców.
C. PRZYMUS SZEŚCIOKĄTNY IMPASOWO- ZDERZENIOWY
p. AW
c. Ax
k. ----
t.x
N
p. Dx p. K
c. K c. Wx
k. Kx W E k. Dx
t. ---- t. ----
S
p. x
c. D
k. Ax
t. A
As trefl ustawia gracza W w przymusie, bez straty lewy może on zrzucić jedynie karo, ale wtedy gracz E jest w przymusie.
D. PRZYMUS SZEŚCIOKĄTNY BARCA
p. Axx
c. ----
k. AW8
t. Ax
N
p. D10xx p. Wxx
c. ---- c. ----
k. 109x W E k. Dxx
t. K t. Wx
S
p. Kxx
c. AK
k. Kx
t. D
As kier (od W i od N pik) ustawia gracza E w przymusie, bez straty lewy może on zrzucić jedynie pika, ale wtedy gracz E jest w przymusie:
- zrzucenie pika pozwala rozgrywającemu wziąść trzy lewy pikowe
-zrzucenie trefla pozwala na odebranie dwóch lew treflowych
-zrzucenie kara pozwala na wyimpasowanie damy karo u E i wyrobieniu lewy na ósemkę karo