A. PRZYMUS Z BALASTEM
p. A
c. Kx
k. ----
t. ----
N
p. Dx p. xx
c. A c. xx
k. ---- W E k. xx
t. ---- t. ----
S
p. KW
c. ----
k. ----
t. A
Wyjście asem trefl stawia gracza W w przymusie:
- jeśli zrzuci asa kier, to wyrobi króla na stole
- jeśli zrzuci pika, to rozgrywający odblokuje się asem pik ze stołu i weźmie dwie lewy pikowe w ręku
B. PRZYMUS TRÓJKOLOROWY Z BALASTEM
p. A
c. DWx
k. A
t. ----
N
p. Dx p. ----
c. K c. xxxx
k. Dx W E k. ----
t. ---- t. x
S
p. Kx
c. ----
k. Kx
t. A
Wyjście asem trefl stawia gracza W w przymusie:
- jeśli zrzuci króla kier, to od razu wyrobi damę i waleta w stole
- jeśli zrzuci pika lub karo, to rozgrywający pozbędzie się asa w tym kolorze, by następnie zagrać króla i blotkę z ręki ustawiając ponownie gracza W w przymusie, tym razem na dwa kolory.
C. PRZYMUS KROKODYLI KĘS I
p. K
c. K
k. ----
t. x
N
p. Dx p. xx
c. A c. x
k. ---- W E k. ----
t. ---- t. ----
S
p. AW
c. ----
k. ----
t. A
Zagranie asa trefl stawia gracza W przymusie:
- jeśli zrzuci kiera, to wyrobi króla w stole
- jeśli zrzuci pika, to rozgrywający zagra asa pik, połykając króla i damę, a watet weźmie ostatnią lewę.
C. PRZYMUS KROKODYLI KĘS II
p. K
c. K
k. ----
t. x
N
p. xx p. Dx
c. x c. A
k. ---- W E k. ----
t. ---- t. ----
S
p. AW
c. ----
k. ----
t. A
Zagranie asa trefl stawia gracza E w przymusie:
- jeśli zrzuci kiera, to wyrobi króla w stole
- jeśli zrzuci pika, to rozgrywający zagra asa pik, połykając króla i damę, a watet weźmie ostatnią lewę.