PRZYMUS NOKAUTUJĄCY
Przymus trójkolorowy przy czym jeden z kolorów jest atutowym
A. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY AUTOMATYCZNY I
Kolorem atutowym są piki
p. x
c. AW
k. x
t. x
N
p. x p. ----
c. KD c. xx
k. AK W E k. x
t. ---- t. Ax
S
p. AK
c. x
k. Dx
t. ----
Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej królem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.
B. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY AUTOMATYCZNY II
Kolorem atutowym są piki
p. x
c. AW
k. x
t. x
N
p. ---- p. x
c. xx c. KD
k. x W E k. AK
t. Ax t. ----
S
p. AK
c. x
k. Dx
t. ----
Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej królem atu realizuje przymus przeciw graczowi E.
C. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY Z BIORĄCYM ATUTEM
Kolorem atutowym są piki
p. AK
c. ----
k. Ax
t. Kx
N
p. xxx p. ----
c. x c. Ax
k. Kx W E k. xxx
t. ---- t. A
S
p. Dx
c. x
k. Dxx
t. ----
Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej damą atu realizuje przymus przeciw graczowi W.
- jeżeli zrzuci blotkę atu, to rozgrywający ściągnie atuty i weźmie lewę na wyrobionego króla trefl.
- jeżeli zrzuci blotkę karo, to rozgrywający dojdzie do stołu asem karo i zrzuci przegrywającego kiera na króla trefl.
- jeżeli zrzuci blotkę kier, to rozgrywający zagra atuty oraz króla trefl, realizując wpustkę.
D. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY Z CZYNNYM ATUTEM
Kolorem atutowym są piki
p. ----
c. x
k. xx
t. xx
N
p. K p. ----
c. Kx c. xx
k. Kx W E k. x
t. ---- t. AK
S
p. A
c. AD
k. AD
t. ----
Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej asem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.
- jeżeli zrzuci czerwoną blotkę, to rozgrywający zagra as-dama w kolorze z rzutki i zrealizuje wpustkę.
-jeżeli zrzuci króla atu, to rozgrywający zagra as- dama w jedem z czerwonych kolorów i w ten sposób zrealizuje wpustkę.
E. PRZYMUS SERESA
Kolorem atutowym są piki
p. K
c. ----
k. ----
t. Kx
N
p. x p. ----
c. A c. x
k. A W E k. x
t. ---- t. A
S
p. A
c. K
k. K
t. ----
Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej asem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.