PRZYMUS NOKAUTUJĄCY

Przymus trójkolorowy przy czym jeden z kolorów jest atutowym

 

A. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY AUTOMATYCZNY I

Kolorem atutowym są piki                  

 

                                                           p. x

                                                           c. AW

                                                           k. x

                                                           t. x

 

                                                           N

            p. x                                                                             p. ----

            c. KD                                                                         c. xx

            k. AK              W                                           E          k. x

            t. ----                                                                         t. Ax

                                  

                                                           S

                                                           p. AK

                                                           c. x

                                                           k. Dx

                                                           t. ----

 

Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej królem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.

 

 

B. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY AUTOMATYCZNY II

Kolorem atutowym są piki

                                                           p. x

                                                           c. AW

                                                           k. x

                                                           t. x

 

                                                           N

            p. ----                                                                        p. x

            c. xx                                                                           c. KD

            k. x                  W                                           E          k. AK

            t. Ax                                                                           t. ----

                                  

                                                           S

                                                           p. AK

                                                           c. x

                                                           k. Dx

                                                           t. ----

 

 

Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej królem atu realizuje przymus przeciw graczowi E.

 

C. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY Z BIORĄCYM ATUTEM

Kolorem atutowym są piki

 

                                                           p. AK

                                                           c. ----

                                                           k. Ax

                                                           t. Kx

 

                                                           N

            p. xxx                                                                         p. ----

            c. x                                                                             c. Ax

            k. Kx               W                                           E          k. xxx

            t. ----                                                                         t. A

                                  

                                                           S

                                                           p. Dx

                                                           c. x

                                                           k. Dxx

                                                           t. ----

 

Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej damą atu realizuje przymus przeciw graczowi W.

- jeżeli zrzuci blotkę atu, to rozgrywający ściągnie atuty i weźmie lewę na wyrobionego króla trefl.

- jeżeli zrzuci blotkę karo, to rozgrywający dojdzie do stołu asem karo i zrzuci przegrywającego kiera na króla trefl.

- jeżeli zrzuci blotkę kier, to rozgrywający zagra atuty oraz króla trefl, realizując wpustkę.

 

D. PRZYMUS NOKAUTUJĄCY Z CZYNNYM ATUTEM

Kolorem atutowym są piki

 

                                                           p. ----

                                                           c. x

                                                           k. xx

                                                           t. xx

 

                                                           N

            p. K                                                                           p. ----

            c. Kx                                                                          c. xx

            k. Kx               W                                           E          k. x

            t. ----                                                                         t. AK

                                  

                                                           S

                                                           p. A

                                                           c. AD

                                                           k. AD

                                                           t. ----

Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej asem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.

- jeżeli zrzuci czerwoną blotkę, to rozgrywający zagra as-dama w kolorze z rzutki i zrealizuje wpustkę.

-jeżeli zrzuci króla atu, to rozgrywający zagra as- dama w jedem z czerwonych kolorów i w ten sposób zrealizuje wpustkę.

 

E. PRZYMUS SERESA

Kolorem atutowym są piki

                                                           p. K

                                                           c. ----

                                                           k. ----

                                                           t. Kx

 

                                                           N

            p. x                                                                             p. ----

            c. A                                                                            c. x

            k. A                 W                                           E          k. x

            t. ----                                                                         t. A

                                  

                                                           S

                                                           p. A

                                                           c. K

                                                           k. K

                                                           t. ----

 

Wyjście blotką trefl ze stołu i przebicie jej asem atu realizuje przymus przeciw graczowi W.