PRZYMUS KOLCZASTY
(groźby i zatrzymania "jeżą się" na wszystkich rękach)
A. PRZYMUS KOLCZASTY IMPASOWY
p. AWx
c. AWx
k. ----
t. ----
N
p. Dxx p. Kx
c. Dxx c. Kx
k. ---- W E k. KD
t. ---- t. ----
S
p. x
c. x
k. Ax
t. AK
S zgrywa AK trefl
B. PRZYMUS KOLCZASTY ZDERZENIOWY
p. Axx
c. Axx
k. ----
t. ----
N
p. Wxx p. Kx
c. Wxx c. Kx
k. ---- W E k. KD
t. ---- t. ----
S
p. D
c. D
k. Ax
t. AK
S zgrywa AK trefl
C. PRZYMUS KOLCZASTY IMPASOWO -ZDERZENIOWY I
p. AWx
c. Axx
k. ----
t. ----
N
p. Dxx p. Kx
c. Wxx c. Kx
k. ---- W E k. KD
t. ---- t. ----
S
p. x
c. D
k. Ax
t. AK
S zgrywa AK trefl
D. PRZYMUS KOLCZASTY IMPASOWO -ZDERZENIOWY II
p. x
c. Ax
k. Ax
t. x
N
p. Kx p. Dxx
c. Kx c. Wxx
k. KD W E k. ----
t. ---- t. ----
S
p. AW
c. D
k. x
t. AK
S zgrywa AK trefl
E. PRZYMUS KOLCZASTY ATUTOWY
p. AW
c. Axx
k. D
t. ----
N
p. Kx p. D
c. Kxx c. Dxx
k. K W E k. Wx
t. ---- t. ----
S
p. x
c. x
k. Ax
t. AK
S zgrywa A atutowego trefl. W musi wyrzucić kiera, ze stołu dama karo.