DARE - Obrona naprawdę przeciwko wszystkiemu
DARE to skrót od
D
efense
A
gainst
R
eally
E
verything. Jest to konwencja przeznaczona dla otwierających sztucznie 1
i po interwencji przeciwnika.
Po wejściu kolorem
Kontra - minimum 4 karty w kolorze wejścia - nie wyklucza innego długiego koloru
Własny kolor bez przeskoku - 5+ (nie wyklucza bocznej czwórki)
Własny kolor z przeskokiem - dwukolorówka z zalicytowanym niższym kolorem
Własny kolor z podwójnym przeskokiem - ładna ręka jednokolorowa
BA bez przeskoku - krótkość w kolorze wejścia
BA z przeskokiem - układ zrównioważony i przynajmniej dwa zatrzymania w kolorze wejścia
Kolor wejscia z przeskokiem - kolor 6+ pytanie o zatrzymanie
Kolor wejścia bez przeskoku - zbornica pozostałych rąk
Jeśli karta pasuje do większej ilości odzywej gracz powinen wybrać tę najlepiej odpowiadającą karcie/temperamentowi/umiejętnościom/stanowi gotówki...
Po wejściu BA
Kontra - układ bezatutowy
2 w kolor - reka jednokolorowa
2BA - 5/4 na
/
3
- 5/4 na
i starszym - zalicytowanie kar jest pytaniem o kolor starszy (można też używać konwencji
FLISZ
)
3
- 5/4 na
/
3
- 5/4 na
/
3
- 5/4 na
/