DARE - Obrona naprawdę przeciwko wszystkiemu

DARE to skrót od Defense Against Really Everything. Jest to konwencja przeznaczona dla otwierających sztucznie 1 i po interwencji przeciwnika.
Po wejściu kolorem

  • Kontra - minimum 4 karty w kolorze wejścia - nie wyklucza innego długiego koloru
  • Własny kolor bez przeskoku - 5+ (nie wyklucza bocznej czwórki)
  • Własny kolor z przeskokiem - dwukolorówka z zalicytowanym niższym kolorem
  • Własny kolor z podwójnym przeskokiem - ładna ręka jednokolorowa
  • BA bez przeskoku - krótkość w kolorze wejścia
  • BA z przeskokiem - układ zrównioważony i przynajmniej dwa zatrzymania w kolorze wejścia
  • Kolor wejscia z przeskokiem - kolor 6+ pytanie o zatrzymanie
  • Kolor wejścia bez przeskoku - zbornica pozostałych rąk
Jeśli karta pasuje do większej ilości odzywej gracz powinen wybrać tę najlepiej odpowiadającą karcie/temperamentowi/umiejętnościom/stanowi gotówki...
Po wejściu BA

  • Kontra - układ bezatutowy
  • 2 w kolor - reka jednokolorowa
  • 2BA - 5/4 na /
  • 3 - 5/4 na i starszym - zalicytowanie kar jest pytaniem o kolor starszy (można też używać konwencji FLISZ)
  • 3 - 5/4 na /
  • 3 - 5/4 na /
  • 3 - 5/4 na /